نرم افزار باشگاه مشتریان نرم افزاری است که به صورت خودکار به مشتریان شما امتیاز می دهد. این نرم افزار باید در امتیاز دهی به مشتری کمترین وقت را از شما و اپراتورتان بگیرد زیرا اگر این نرم افزار طی یک پروسه طولانی مشتریان را دسته بندی و امتیاز دهی کند این امر مشتریان را کلافه کرده و ترجیح می دهند پیگیر نباشند. در سیستم امتیاز دهی شما تعیین می کنید که به عنوان مثال بعد از هر ۷ خرید و نظر گذاری برای کالا یا خدمات، ۱۰ امتیاز به مشتری تعلق بگیرد تا در خرید بعدی ۱۰ درصد تخفیف داشته باشد.

با طراحی این سامانه شما در واقع اقدام به برقراری رابطه بلند مدت عاطفی با مشتریانتان می کنید. برای آن که تصور بهتری از باشگاه داشته باشید بهتر است به طراحی آن به عنوان یک حلقه ارتباطی نگاه کنید. یکی از مزایای طراحی باشگاه رسیدن به شناخت علایق و سلیقه مشتریان است که طبیعتا شما را به آن ها نزدیک خواهد کرد. شما با طراحی این سامانه می توانید ساختاری از تقاضا مشتریانتان ترسیم کرده و در جهت خدمت رسانی بهتر به ایشان به کار بگیرید. ابزارهای زیادی در طراحی سامانه مد نظر است (موبایل _ سایت _ تبلت _ پیام کوتاه و .) که شما باید یک یا چند تا از آن ها را انتخاب کرده و با آن کار کنید.

مراحل طراحی باشگاه مشتریان

  • طرح ریزی سناریو: مشخص کردن مزایایی که در طراحی باشگاه نصیب دو طرف می شود.
  • انتخاب ابزار مناسب: انتخاب ابزار مناسب می تواند باعث سود شما شود.
  • تعیین اهداف: اهدافتان را بسته به کسب و کارتان تعیین کنید.
  • اجرا: آن چه تا کنون در مورد آن تصمیم گیری کرده اید را به مرحله اجرا برسانید.
  • توسعه: مهم است که بعد از راه اندازی باشگاه مشتریان هر روز مطابق با نیازهای کاربر آن را به روز کنید.
  • مدیریت صحیح سامانه

امتیازگیری در نرم افزار باشگاه مشتریان

تدوین برنامه جامع فروش توسط مشاور فروش سازمان

مشتریان ,باشگاه ,طراحی ,امتیاز ,نرم ,سامانه ,باشگاه مشتریان ,نرم افزار ,است که ,کرده و ,را به ,انتخاب ابزار مناسب ,افزار باشگاه مشتریان

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


دانلود آهنگ جدید موزیک موسیقی فایل صوتی متن اهنگ مطالب اینترنتی دکتر محمد آقازاده علیرضا سجده ئی pikasptarhie SmartPLS آموزش و فروش نرم افرار سپيدار بیوچی Freecourses دانلود رایگان مقاله